למה העסק שלך חייב להיות שונה מהמתחרים?
יש לי שאלה אליכם: כמה פעמים הסתכלתם על העסקים בתחום שלכם וחשבתם לעצמכם מה מיוחד בי? למה שהלקוחות יגיעו דווקא אליי?
זו שאלה קריטית שכל בעל עסק חייב לשאול את עצמו. אם אתם לא יודעים מה מבדל אתכם מהמתחרים, איך הלקוחות שלכם אמורים לדעת?
הפתרון טמון במילה אחת פשוטה: (בידול) או במילים אחרות, למצוא את הדבר המיוחד והייחודי שרק אתם מציעים כי זה היתרון התחרותי שלכם.
אז איך תמצאו את הבידול שלכם? בואו תראו איך ב-3 צעדים תגיעו לפתרון שיעזור לכם:
1. תחשבו מה הלקוחות שלכם הכי צריכים – ותנו להם את זה בצורה הטובה ביותר
2. תסתכלו על המתחרים שלכם – מה הם לא עושים שאתם כן יכולים לעשות? זה המקום שלכם לבלוט
3. תנסחו את הבידול שלכם בצורה ברורה ופשוטה ותכניסו אותו לכל מסר שיווקי בעסק
ברגע שיש לכם בידול חזק תפרסמו אותו בכל מקום אפשרי בין אם זה: באתר, ברשתות או אפילו בפרסומות.
תנו ללקוחות סיבה טובה לזכור אתכם ולבחור בכם. כי כשיש לכם משהו מיוחד להציע אתם כבר לא סתם עוד עסק, אתם הבחירה המדויקת והטובה ביותר
אז קדימה, תמצאו את הבידול שלכם ותדביקו אותו בכל פינה. כי כשאתם יודעים מה מיוחד בכם אין גבול להצלחה שלכם, אם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה במציאת הבידול המנצח שלכם, שלחו לי הודעה ונגלה אותו ביחד